Dögrováson

A vírus, amivel napok óta küzdünk, egyelőre úgy tűnik, kiütéses győzelmet fog aratni felettünk.

Zsombor után következett Péter, akinek rövid, de annál hevesebb és intenzívebb lefolyással kellett szembenéznie, szombat éjjel kezdte, vasárnap estére már jobban volt, bár normálisan csak tegnap evett először.

Én már vasárnap is bizonytalannak éreztem a gyomrom, de hétfőn anyukámra bíztam a kicsit (gyötör is miatta a lelkifurdalás)és bementem dolgozni. A napot végül nehezen, de túléltem, viszont estétől már egyértelmű volt, hogy én sem úszom meg.

Aztán, hogy fokozzuk a helyzetet, hétfő éjjel Zsombor megint hányt, majd ismét hasmenése lett, vagyis visszaesett.

ÉS akkor kedd hajnalban telefonált a mama, hogy ő nagyon szereti az unokáit és bármikor máskor vigyázna rájuk, de éjfél óta elég bensőséges kapcsolatba került a két betűs mellékhelyiséggel, ezért nem igazán tud eljönni.

Summa summárum: itthon vagyok Dodóval, egyikünk sincs top-on, és már csak azt "várom", a nagyok mikor kerülnek sorra.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések