Sütőtökös paleo palacsinta

Amerikai palacsintaként is működik, az enyémek is kisebb és vastagabbak voltak, mégis a tekerés mellett döntöttem. Sütőben is süthető, ez külön érdeme, egy csomó időt spóroltam így. :)


Sütőtökös paleo palacsinta

Hozzávalók 6 darabhoz:
20 dkg sült sütőtökpüré
3 tojás
1,5 dl csapvíz (akár növényi tej is lehet)
1-1,5 dl szódavíz
nagy csipet só
1 tk négyszeres erejű édesítő (ezt használtam)
nagy csipet őrölt fahéj
1 csapott mk szódabikarbóna
4 dkg Szafi Fitt ch csökkentő liszt

Mindent összeturmixolunk. Kezdetben a szódából csak 1 dl-t adtam hozzá, aztán, mivel gyorsan sűrűsödik a massza, a maradékkal hígítottam.

A szokott módon kisütjük vagy sütőpapírra 6 egyforma korongot kenünk és barnára sütjük.

Tetszés szerint töltjük vagy rétegezve megrakjuk.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/



A teljes adag tápértéke:
- 390 kalória
- 23 gramm fehérje
- 32 gramm ch
- 19 gramm zsír

1 darabban (töltelék nélkül):
- 65 kalória
- 3,83 gramm fehérje
- 5,33 gramm ch
- 3,16 gramm zsír

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések