Búcsú a fürtöktől

Hát rávettük magunkat. Pontosabban én voltam kissé erőszakosabb, Apa nem igazán akarta ezt meglépni. De jobb lesz így a kicsinek, főleg a nagy hőségben.

Egész jól tűrte. Ült az ölemben a fürdőszobában, belefúrta a fejét a nyakamba és sírt. De legalább nem kapdosta a fejét, így a fodrász viszonylag gyorsan tudott haladni. Most csak ollóval vágott, de legközelebb géppel is rámegy.

Nekem tetszik a végeredmény, most már igazi kisfiúnak néz ki.

Előtte:



Utána:



Megjegyzések

Névtelen üzenete…
De azért a fürtöket megtartottátok?? Ha igen akkor kaphatok belőle? :) Puszi
Dia üzenete…
Tartottam meg néhány fürtöt, majd adok.:)
Ági üzenete…
Nagyon nagyfiús lett! Kész FÉRFI! :)
Névtelen üzenete…
Köszi!
Dia üzenete…
Ági, szerintem is ez a jó kifejezés, anyósom is azt írta, hogy tiszta férfiember.:))
Lepkevár üzenete…
Ááá, nagyon jól áll neki!! Kész pasi! :)
Gy.Reni üzenete…
juj a szép fürtök :(
így még jobban hasonlít Bencére :)
Mia és Maja üzenete…
Nem tudom,hogy zároltad e a blogotokat egy ideig,mert nem tudtam belépni hozzátok!:o
Emiatt nem tudtam időben gratulálni a gyerkőcök szülinapjára sem.:(

Most sok-sok boldogságot kívánunk Katának és Zsombornak!:))

Ha netán megint bezárnád a blogot,légyszíves,küldj meghivót nekünk a

prestigeplaza@sksyu.net

email címünkre!:)

Puszi!
Dia üzenete…
Reni: igen, szerintem is.

Mia és Maja: nyitva vagyunk. De te bezártál, kérnék meghívót.

Népszerű bejegyzések