Szülinapi zsúr

Debütáltam szombaton, már ami a szülinapi gyerekzsúrokat illeti. Még nem tartottunk, bár az elmúlt 2 évben Bencéhez eljött 2 kis barátja a szülinapján, most viszont Kata nagyon szeretett volna igazi "bulit". Megadtam magam.

Fél 3-tól jöttek a meghívottak, összesen 6 kislányt választott Kata, akiket meg szeretett volna hívni. A két érzékeny lelkületű, tömeget nehezebben viselő férfiemberem előző este elutazott (Péternek a 15 éves osztálytalálkozója volt, Bence pedig vele tartott és a mama vendégszeretetét élvezte), a hazaérkezést pedig úgy időzítettük, hogy addigra már csak a takarítás volt hátra.:))

A lányok jól érezték magukat, játszottak bent, szaladgáltak kint, krétáztak az udvaron, a ház előtt bicajversenyt rendeztek, közben ettek/ittak, néha vitáztak, de meglepő módon különösebb sértődés, összeveszés nélkül eltelt az a néhány óra. Zsombor is feloldódott egy idő után, míg a lányok bicajoztak, ő motorral követte őket.

ÉN pedig megnyugodtam, hogy nem is olyan ördöngös dolog egy szülinapi bulit megszervezni és megtartani. (Az más kérdés, hogy a szemem alig bírtam nyitva tartani, annyira fáradt voltam, de ezért kizárólag magamat okolhatom, az előző esti fél 3-ig tartó olvasás miatt.)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések