Szafi Free-Fitt ch csökkentett zsemle

Julika és Szafi ünnepi kenyeréből indultam ki gondolatban, amikor arra gondoltam, hogy keverem a 2 termékcsalád lisztjét, és úgy készítek egy picivel kevesebb szénhidrátot tartalmazó pékterméket. Jelentem, ez maximálisan sikerült, mind kenyér, mind zsemle, buci formájában tökéletes és nagyon finom a végkifejlet.


Szafi Free-Fitt ch csökkentett zsemle

Hozzávalók 5 darabhoz:
320 gramm víz
40 gramm ecet vagy friss citromlé
3-4 gramm só
1 csapott mk szódabikarbóna
ha szükséges, fűszerek, pl kenyérfűszer, fokhagymapor, vöröshagyma, őrölt kömény
3 dkg tojásfehérjepor (ezt használtam)
2 dkg bambuszrostliszt (ezt használtam)
5 dkg Szafi Free ropogós héjú kenyérliszt
5 dkg Szafi Fitt ch csökkentő liszt

A lisztek és a tojáspor kivételével alaposan elkeverjük a többi alkotót, majd gyors mozdulatokkal beledolgozzuk az előbbieket. Legalább 10 percig pihentetjük.

A sütőt előmelegítjük 200-210 fokra, azalatt bambuszrostliszt segítségével megformázunk 5 darab bucit. Tetejüket bevágjuk, lefújjuk/kenjük kevés olajjal, majd ezen a hőfokon 15 percig sütjük, ezt követően mérsékeljük 190 fokra, ahol további 30 percig. Rácson kihűtjük.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/


A világosabb színűek a delikvensek



A teljes adag tápértéke
- 247 kalória
-28 gramm fehérje
- 20 gramm ch
- 1 gramm zsír

1 darabban:
- 49,4 kalória
- 5,6 gramm fehérje
- 4 gramm ch
- 0,2 gramm zsír


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések