Aggódom

Néhány nappal ezelőtt már említette a tesóm, hogy a férje múlt csütörtök óta tele van kiütésekkel, amik elkezdtek hólyagosodni, de mindenki ráfogta, hogy előtte való nap az egész napos hátizsák cipelés kidörzsölte, hiszen akkor voltak az én 2 nagy manómmal és a húgommal az állatkertben. De ma elment bőrgyógyászhoz és kiderült, hogy övsömöre van. Derengett néhány dolog róla, de utánanéztem és bizony jól kiborultam, mert jól emlékeztem, hogy a bárányhimlővel azonos vírus okozza és a himlőn még át nem esettekre veszélyforrás az övsömörös. Namost Kata oltott,de emellett átesett egy enyhe lefolyásún 2007.decemberében, tehát őt nem fenyegeti, Bence szintén kapott oltást, így miatta annyira nem aggódom, de Zsombika augusztusban kapja/kapná meg ellene a szurit. Viszont épp csütörtökön találkoztunk, azóta nem, de akkor volt a sógorom kezében a kicsi. Azt nem sikerült kideríteni, hogy pontosan mikor fertőz, de szerintem akkor már fertőzött, így csak a bizakodás, reménykedés marad, hogy nem kapja el...

Megjegyzések

Gy.Reni üzenete…
:( remélem nem lesz gond

Népszerű bejegyzések