A szénné égett muffin

Tegnap este 9 óra körül a drága férjem nekilátott csokis-túrós muffint sütni, részben haza, mert imádják a gyerekek, részben pedig az irodába, bepótolandó az elmaradt névnapot. Ebből kifolyólag óriási mennyiséget kevert be. Negyed 11-re kisült az első 12, majd betette a másodikat, ekkor még én is a konyha környékén voltam, megkóstoltam a finom langyos sütit, de már elálmosodtam, így nem sokkal ezután felmentem aludni, Péter maradt,felügyelni a süteményt. Én viszonylag hamar elaludtam, majd valamikor átható égett bűzre ébredtem. Mint kiderült, szegény Apa ledőlt a kanapéra, csak egy pillanatra lehunyni a szemét, amiből másfél óra lett. 12 muffin -miután nagy küzdelemmel kibányászta a formából- a kukában landolt, a sütőforma pedig azóta is ázik a vízben, de úgy tűnik, maradandó károsodást szenvedett.:))Sajnos így nekünk csak 3 muffin maradt, mert a többi kellett a kollégáknak...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések