Iskola-ügy

Tegnap Bencénél szülői értekezlet volt. Jóóó sokáig tartott, negyed 8-kor jöttem el, sok általánosság hangzott el róluk, de fontos információkat is megtudtam. Megtörtént a részképesség-vizsgálat, az ún. bemeneti szűrés, Bencénél szerencsére minden rendben lévőnek tűnik. Talán most már háttérbe tudom szorítani a diszlexia-parámat, ennyi teszt és vizsgálat után. Ezen túl Kati néni beszélt arról, hogy sok gyereknek problémát okoz a szótagolás és a hangokra bontás, van egy listája, hogy kiknél kell egy kis otthoni gyakorlással rásegíteni, mert elkezdik a betűket és az összeolvasásnál ez gondot jelenthet. Beszéltem vele a szülői után és Bence nem szerepel a listán:))Persze, ennek ellenére játékosan szoktunk gyakorolni. A betűelemek írása -ez számomra is örömteli és meglepő-is gördülékenyen megy és sok eleme kifejezetten szép.

Ami Katót illeti: döntés még nincs és januárig nem is lesz,a részünkről legalábbis. Az óvónők tegnap is mondták, hogy vigyem, de én ezt nem tudom ilyen könnyen lezárni. Edit barátnőm kér időpontot a nevelésibe, elviszem, egyelőre az ovi tudta nélkül. Emellett elkezdtem egy kicsit trenírozni, beszereztünk egy csomó, Edit által ajánlott felkészítőt cuccot és nekiláttunk. Majd látjuk...

Megjegyzések

Unknown üzenete…
örülök,hogy Bence ilyen ügyes :) :)
Katáról,mint Levimmel egyidős kislányról tudod a véleményem :) :)

Népszerű bejegyzések