Kidőltem

A közelmúlt történései és az ébren töltött, rohamokkal megspékelt éjszaka után, illetve közben eldöntöttem, hogy ma reggel meglátogatom a háziorvosomat. Hajnalban gyors szervezkedés, miszerint én viszem el Bencét az iskolába, onnan visszafelé beugrom a rendelőbe, Apa marad addig a kicsikkel, jó is a rugalmas munkaidő, bár 9-re ügyfél ment hozzá, szóval iparkodni kellett.

Így is lett, Bencus boldog volt, hogy milyen korán érkezett, előttem is csak ketten várakoztak az orvosnál. Fél 9 előtt bejutottam (addigra már jelezték bentről, hogy rondán köhögök), csúnya hörghurutnak tűnik, sípolok, búgok kilégzéskor, főleg a bal oldalon. Kaptam antibiotikumot, köptetőt, hörgőtágítót, nagyjából ugyanaz a bajom, mint Katának. Gyorsan rohantam kiváltani a gyógyszereket, majd loholtam haza, hogy Apa indulhasson.

Masszív kórokozót szedtünk össze, mert Kata sem akar javulni, lehet, hogy még a jövő héten is itthon lesz. Nekem is kontroll 8-9 nap múlva, a doki szerint annál hamarabb úgysem gyógyulok meg.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Jobbulást! Katónak is. De majd úgy is megyek hozzátok és majd beszélünk.
Lepkevár üzenete…
Ez mindig így szokott lenni, hogy az anyukák dőlnek ki utoljára. Jobbulást nektek! Nálunk most ez a hörghurutos dolog lement 4 nap alatt mindkét gyereknél teljesen (mi felnőttek nem kaptuk el), hátha nálad sem tart tovább!

Népszerű bejegyzések