"Sajtos-tejszínes" rakott zöldségek

A végeredmény nem feltétlen szépségdíjas, ám annál finomabb, táplálóbb.



"Sajtos-tejszínes"  rakott zöldségek

Hozzávalók:
édesburgonya
padlizsán
cukkini
csiperkegomba
1 csomag Szafi Reform poralap tejszínes -sajtos csirkemellhez
Cocomas kókuszkrém
citromlé
Sajt (növényi is megfelelő)

Mennyiségeket nem írok, mert nem is mértem, per sacc állítottam össze. A gombát tisztítjuk, daraboljuk, a többi zöldséget tisztítás után vékony karikára vágjuk.

A poralapot az utasításnak megfelelően kikeverjük.

A gombát kevés zsiradékon megpirítottam, igazából nem lett volna muszáj, csak amiatt tettem így, hogy nehogy túl vizes legyen majd a készétel. a többi zöldséget nyersen rétegeztem egy alkalmas sütőtálba. Legfelülre került a gomba, minden réteget sóztam.

Végül az egészet nyakon öntöttem a mártással, megszórtam reszelt sajttal.

Előmelegített sütőben puhára-barnára sütöttem.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések