Paradicsomos fasírtgolyó spagettifészekben

Avagy így dobd fel a mezei főtt tésztát és paradicsomos fasírtgolyót.

Ötlet innen. Bár az enyém rondább lett sokkal. :D





Paradicsomos fasírtgolyó spagettifészekben

Hozzávalók 6 darabhoz:
10 dkg spagetti tészta (nekem Szafi Reform)

1 púpozott ek sörélesztőpehely (vagy 1-2 ek reszelt sajt)
1 ek olívaolaj

Fasírt eredetileg itt, most én így kevertem: 10 dkg cukkini (nyers, hámozott mennyiség)
ízlés szerint só
Szafi Reform fasírt fűszer ízlés szerint
15 gramm víz
3 dkg Szafi Free proteines növényi fasírt alappor
1 dkg sörélesztőpehely

paradicsomszósz, ketchup...

A tésztát a szokott módon al dente megfőzzük. Alaposan leszűrjük, majd 2 villa segítségével összeforgatjuk a sörélesztőpehellyel és az olajjal, kicsit állni hagyjuk.

A cukkinit nagylyukú sajtreszelőn lereszeljük, megsózzuk, majd 1 percre mikróba tesszük. Tiszta konyharuhába tesszük és annak segítségével alaposan kicsavarjuk belőle a nedvességet. A kifacsart cukkinit elkeverjük a fűszerekkel, a vízzel, az alapporral és a sörélesztőpehellyel, majd apró gombócokat formálunk belőle. Kisütjük, én ezt sütőben tettem.

A továbbiakban a videóban látható módon muffin sütőformában kialakítjuk a spagetti fészkeket, ráhelyezünk egy golyót, megöntözzük paradicsommártással/ketchup-pel.

180 fokos előmelegített sütőben 25 percig sült.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések