Újabb betegségek

A legkisebb ugrifüles ismét benyalt valami jóféle baktériumot, ami kiütötte a rendesen.

Úgy kezdődött, hogy szerda reggel szépen felébresztettem, bölcsis szerkóba öltöztettem, majd 7 óra előtt 10 perccel produkált egy óriási ugatva köhögős rohamot. (Az előzményekhez hozzátartozik, hogy már 2-3 napja köhécselt, de egyéb tünet nem volt, szóval a gyereket minden nap elszállítmányoztuk a napközbeni megőrzés céljára szolgáló intézménybe.)Én még ekkor is kitartottam, de akkor kedves párom dorgálóan nézett rám és nekem szegezte a kérdést, mely szerint én mit szoktam szólni akkor, ha más gyereke ilyen ronda köhögés mellett tartózkodik az én gyerekemmel egy helyiségben..., szóval behúztam fülem farkam és a telitalálattól megszégyenülten elküldtem Apát orvoshoz a kicsivel.

Jól tettem, asztmatikus hörghurut diagnózisa mellett azonnal kapott ezernyi tüneti szert és sok-sok jótanácsot. A köhögés fokozódott, ráadásul, hogy ne menjen simán a dolog, aznap este be is lázasodott. No, és hogy ne unatkozzak így egyedül, ha már az uramnak éppen most kellett néhány napra elutaznia, a 39 vagy afölötti láz több, mint 3 teljes napon át kitartott. Pénteken - az Annanénivel csütörtökön történt telefonos konzultációt követően - jelenésünk volt nála, mivel a telefonban hallottak alapján felmerült egy jó kis tüdőgyulladás gyanúja. Végül is, minden jó, ha jó a vége, tüdőgyulladása nincs, viszont lett egy állítólag iszonyú ronda mandulagyulladása. Amivel csak az a bajom, hogy ez újfent antibiotikumot kívánt, illetve, hogy 2 és fél hónap alatt ez a harmadik mandulagyulladása. Én pedig köztudomásúlag előszeretettel kombinálok és most a google segítségével a garatmandula eltávolítása tárgyában kutakodom. Bár buzgóságomat ráfoghatjuk Apa december 21-re előirányzott műtétjére is...Végül is, neki is azt a szervét fogják karácsony előtt kicsippantani.:))

Szóval, ma már láztalan volt a kisember, ahogy a hőmérséklete csökkent, úgy fokozódott a hisztije. Holnap én már dolgozom, a továbbiakat szegény mamának kell elviselnie.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések