Vissza a normál kerékvágásba

Holnaptól a betegeskedő kiskorúak részéről is visszaáll a rend (remélhetőleg hosszútávra), hajnalban, akarom mondani a kora reggeli órákban mindenkit elhelyezünk a hozzá tartozó napközbeni ellátást biztosító intézményben.

Ami a triumvirátust illeti: Bence teljesen gyógyult, ő már ezen a héten is látogatta az iskolát. Ahol egyébként nincs semmi különös, továbbra is heti 5 napot kell megjelenni, elsőszülöttünk nem túl nagy lelkesedésére.:))Kata enyhén taknyos lett az elmúlt napokban, igazán meglepő lett volna, ha ő kimarad a jóból, de egyelőre jár oviba. Az ő kis életét illetően most nagy döntések fognak születni,lassan színt kell vallani a választott iskoláról és az a halvány sejtésem, hogy a döntésünket nem mindenki fogja kultiválni. Dodó több, mint 2 hetet kihagyott a bölcsiben, azért bizakodok, hogy ez nem jelent nagy visszaesést. Ő egyébként iszonyú beteg volt napokon keresztül, 5 napon át 39-40 fok között mozgott a láza, jártányi ereje sem volt és a mai mérlegelés alapján közel 1 kg-t fogyott is, amin nem csodálkozom, lassan kizárólag gyógyszereken él. Ennek megfelelően alakult a hangulata is, mára kicsit disztingvált, de továbbra sem piskóta...

És itt vagyok én is, szintén nem a legjobb passzban: állandósult a MagneB6 és sokszor megjelenik a Sedativ is (pironkodó szmájli). A kinevezéssel rám zúdult egy csomó új feladat, és kedden debütálok a tárgyalóteremben is...

Apa pedig, aki új mottója szerint a műtét óta erős és sérthetetlen, mint superman, jelenleg éppen gargarizál, mézes teát és torokfertőtlenítőt nyomat.

Megjegyzések

a mesélő üzenete…
Dia akkor ez minden több gyerekesnél így van ugye? Iszonyat! A magne B6 és a sedatif is, de lassan én is függő leszek- az előbbivel viszont vigyázni kell, mert én nem érzem azt sem, hogy jóllaktam és azt sem, ha éhes vagyok ha beszedem és emiatt eszek mint a gép...
olvasok visszafelé :)
Dia üzenete…
Banyuc, nem csak a sokgyerekeseknél.:))A legkedvesebb barátnőm 1 gyerkőc mellett is szedi ezeket.
Evésrohamaim nekem is vannak, én mindig is stressz-evő (vagy mi?) voltam, most meg bőven van okom rá..
Ami pluszban idegőrlő ebben az időszakban, az az állandó betegeskedés, amivel szemben teljesen tehetetlenek vagyunk és ez nagyon frusztrál engem.
kikocs üzenete…
A sedatifot én lesz@romtablettának hívom, és nálunk is megy. Én néha mindenkinek osztok egyébként, a gyerekeknek is.
Sok erőt az előttetek álló napkhoz! Remélem ez a gyönyörű idő segít! :)

Népszerű bejegyzések