Bundás fasírt

Vagy akár rántott fasírtnak is hívhatjuk, de mivel én fel akartam gyorsítani a folyamatot, így csak kikevertem a bunda tésztáját és abban forgattam meg. De ilyen módon rendes panírral is elkészíthető.



Bundás fasírt

Hozzávalók (nekem 16 közepes darab lett):
65 dkg darált csirkemell (vagy más hús)
1 kisebb cukkini (tisztítva 12 dkg volt)
só, bors, pirospaprika
1-2 gerezd fokhagyma
1 ek cassava gari (ezt használtam)

Bundához:
3 tojás
3 dkg Szafi Fitt sütőliszt
2 dkg Szafi Fitt útifű maghéj
víz

A hozzávalókból összedolgozzuk a fasírtot, a cukkinit reszeljük bele. Tetszőleges formákat alakítunk ki belőle, majd egy alkalmas tálcán, fóliával elválasztva a rétegeket, egyesével elhelyezzük a formákat és néhány órára, de akár egy éjjelre is fagyasztóba helyezzük.

A bundát kikeverjük, a vizet közben pótolgatni kell, ahogy az útifű duzzad, a lényeg, hogy sűrű palacsintatészta állaga legyen.

Ebben forgatjuk meg a dermedt fasírtokat, majd sütőpapírra pakolgatjuk és 180 fokos sütőben átsütjük, közben megfordítjuk.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/         





1 darab:
- 71 kalória
- 12 gramm fehérje
- 2 gramm ch
- 2 gramm zsír

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések