Pisztáciás-málnás linzer

Ezer meg egy éve nem volt új recept..és votlaképpen ez se új, hiszen a régi linzertésztámat újítottam meg kicsit. Csak mert azóta se találtam ennél jobbat. :) A pisztácai és málna kombinációért meg újabban odavagyok, ezért született ez az ünnepi linzer.



Pisztácia-málna linzer

Hozzávalók:
100 gramm Szafi Reform paleo süteményliszt
50 gramm Szafi Reform vaníliás zabpuding
50 gramm darált natúr pisztácia
csipet só
1-2 gramm szódabikarbóna
20-25 gramm négyszeres erejű édesítő
50 gramm pisztáciavaj
15 gramm frissen facsart citromlé (vagy ecet)
55 gramm hideg víz

Töltelék:pisztáciakrém és málnadzsem

A lisztet, pudingport és darált olajos magot alaposan elkeverjük, a pisztáciavajban elmorzsoljuk (én villával szoktam). Hozzáadjuk a további szárazanyagot, majd a vízet és citromlevet és gyors mozdulatokkal összegyúrjuk.

A tészta szerintem király volt, nem igazán ragadt, 2 sütőpapír között tökéletesen nyújtható volt.

Nyújtjuk, szaggatjuk, papírozott tepsin előmelegített 190 fokos sütőben 8-11 percig kell sütni, ne égjen meg, épp csak a széle kezdjen barnulni. Hagyjuk hűlni, majd tetszőlegesen tölthető.

Nálam utóbbi most úgy nézett ki, hogy egy nyomózsákba pisztácaikrémet töltöttem, kis lyukon a tésztára vékonyan felvittem, majd erre került a málnadzsem.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések