Mozgalmas napok: táncbemutató, szülinapi zsúr és élményfürdő

Sűrű programokon vagyunk túl az elmúlt 3 napban, kicsit fárasztó volt, de sok élménnyel gazdagodtunk.

Tegnapelőtt ért véget Kata 1 hetes tánctábori elfoglaltsága, annak lezárásaként volt egy bemutató, tánccal, divatbemutatóval, sminkkel. Az én kicsi lányom, aki amúgy egy igazi hölgy, természetesen nagyon élvezte az egész hetet, bár napról napra egyre fáradtabb volt.A bemutatón konstatáltam, hogy messze ő volt a legkisebb a csapatban, de ez nem okozott problémát, szerencsére nem zárták ki a nagyok, ő meg egy határozott, könnyen beilleszkedő típus. Azért a fellépésen is látszódott, hogy pont ebből eredően neki ment a legnehezebben a lépések, koreográfiák megtanulása és visszaadása, de nagyon igyekezett és látványosan élvezte a szereplést.

Tegnap délelőtt némi fagyizással, csavargással egybekötött bevásárló-körúton voltunk, Apának vettünk néhány nyári "munkás" ruházatot, persze a gyerekek kikönyörögtek maguknak egy-egy játékot, Katusnak meg vettem egy nagylányosabb aranyfülbevalót a bébifülbevaló helyett, egy nagyon szép, kis kövekkel kirakott félkarikát. Délután Bencét az egyik ovis csoporttársa meghívta szülinapi zsúrra, ahol természetesen Kata is ott ragadt, így volt néhány szabad óránk hármasban a kicsivel.

Ma reggel a hétvégéhez képest kicsit korai ébresztőt fújtam, mert mentünk Gyopárosfürdőre. A napot gyakorlatilag a vízben töltöttük, csak azt váltogattuk, hogy a kinti vagy a benti, mély vagy kevésbé mély, csúszdás vagy anélküli medencében fürödtünk. Délben a teljesen kipurcant Zsombit elaltattam a pléden, aludt egy óriásit, majd újult erővel folytatta a pancsolást. Szóval jól éreztük magunkat, bár rendesen kifáradtunk estére. A két nagyobbat a strand után nem haza hoztuk, hanem a nővéremékhez mentek, ugyanis péntek délutánig a keresztszülőkkel lesznek, most az ő idegeiket eszik...:))Furcsa is a nagy csend, este Zsombor kereste is a tesókat. Ja , és persze őket mániákusan kentem naptejjel, magamról viszont elfeledkeztem, így a vállam és a nyakam most rákvörös...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések