Elmaradt déli alvás

Első alkalommal fordult elő és nem is szeretném, ha rendszer lenne belőle, kicsi még ő ehhoz.

Viszont reggel 9-ig aludt (és hagyott minket aludni), szemben a hétköznapokkal, amikor már fél 7-7 körül kukorékol. Olyankor a reggeli készülődés őt is felébreszti, pedig az a gyanúm, hogy aludna még. De a veszekedés hol az egyik, hol a másik testvérével, hogy ébredjenek, haladjanak az öltözéssel, szaladjanak le enni, inni, mossák gyorsan a fogukat, vagyis a reggeli rituálék és az azokkal járó hanghatások miatt felébred. Bár az is igaz, hogy az anyaérzékelő szenzorai pár percen belül jelzik számára, ha az anyja kimászik mellőle, aminek nem túlzottan örül és ezt erőteljes hangon a tudomásomra is hozza.

Szóval ma csend volt, sötét és mindenki aludt. 9 körül felébredt, látszott, hogy teljesen kipihent, már ekkor sejtettem, hogy nem lesz ennek jó vége. Mielőtt megérkeztek volna a tesók, kivittük őt sétálni, hátha kicsit lefárad, de csak fél órát bírtunk kint tölteni a hideg miatt. Kétszer próbáltam meg lerakni, felvittem délben, majd 1 órakor, de mindkét alkalommal 20 perc után feladtam a reménytelen küzdelmet. Akkor nincs alvás, abban maradtunk.

Féltem a délutántól és az estétől, de csalódtam, mégpedig kellemesen. Nem volt hiszti, nem volt nyafogás. 5 körül volt egy holtpont, akkor közel 1 órát ült a hintában és "diázott", ott elpilledt, de a vacsorára feltálalt pizza visszahozta az életkedvét és erejét.:)

Nagyot pancsolt, megmosta mindenki haját, majd 8-kor elaludt. Szépen, csendben, viszonylag gyorsan.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések