"Lázasodunk"

Ahogy beköszönt a hideg idő, azzal egyidejűleg - bár én már a szeptemberi 30 fokban is tervezgettem - egyre fokozódó hévvel készülünk a közelgő ünnepekre. Dodó nap, mint nap közli, hogy decemberben jön a Mikulás, minden nap meccselünk reggelente, hogy még korai felvenni az új bélelt csizmáját és készülnek a mikuláshoz és jézuskához írott levelek is. Igaz, ez a kérdéskör még a kívánságlistát szerkesztő kiskorúaknál is képlékeny, leginkább minden másnap új és új tételek kerülnek fel a papírra.

Szóval a várakozás jegyében mi már nem őszi díszeket készítünk, hanem az ünnepekre koncentrálunk. Kata nevéhez fűződik az első két üvegmatrica, amihez csak minimális segítséget kellett nyújtanom (ebben már profi vagyok, a kétbalkezességem ellenére) és az egyik délután nekiláttunk a hóemberkészítésnek is. Én, az antitálentum, a két kisebb csemete hathatós segítségével (ami Kata esetében még ténylegesnek mondható, míg Zsombornál inkább az alkotás minél kevesebb kárral történő megúszására törekedtünk)a képeken látható hóembereket kreáltam. És még a sapkákat is én csináltam, bár ez már okozott némi, de nem megoldhatatlan problémát.:)Az eredményen felbuzdulva további művek várhatók.

PS: az orrok színétől tekintsetek el, süthető gyurma hiányában maradt néhány playmobil kiegészítő, de csak az egyik répa volt narancsárga...


Megjegyzések

Lepkevár üzenete…
NEM HISZEM EL! :D Mi is pont ilyesmiket gyártunk, a hungarocell fej is stimmel, csak nálunk horgolt sapkájuk van/lesz (és toboz törzsük). :) De jó! :)
Dia üzenete…
Lepkevár: nagy szellemek, ha talákoznak...:)) Vagy hogy is mondják? Majd muti meg a tiéteket is!
Lepkevár üzenete…
Nekünk végül medvék lettek, ki hitte volna? :D

(Aztán majd ha a nagy szellemek fizikai valójukban is találkoznak...! :D)
Dia üzenete…
Ja, láttam őket nálad, nagyon jópofák.:)

Jó lenne már nyélbe ütni, majd írok.

Népszerű bejegyzések