Zab-és kókuszliszt alapú bejgli

Idei első - és remélhetőleg nem utolsó - bejgli próbálkozásom az alábbi, mely glutén-, tej-és cukormentes, de nem paleo, viszont a kókuszlisztnek köszönhetően alaposan ch csökkentett.



Zab-és kókuszliszt alapú bejgli

Hozzávalók 1 nagy rúdhoz:
5 dkg kókuszolaj (ezt használtam) 
csipet só
2-2,5 dkg négyszeres erejű édesítő (ezt használtam)
150 gramm kókusztej (vagy más növényi tej)
3 tojás
1 csapott mk szódabikarbóna
1 mk citromlé
1 púpos ek útifű maghéj (akár el is hagyható) (ezt használtam)
13 dkg gluténmentes zabliszt (ezt használtam)
13 dkg zsírtalanított kókuszliszt (ezt használtam)

Külön tálban elkeverjük a száraz és nedves hozzávalókat, majd összegyúrjuk. Amíg kicsit hűvös helyen áll, elkészítjük a választott tölteléket. Ebbe én most darált diót, édesítőt, kis rumaromát és sok-sok házi cukormentes baracklekvárt tettem, vízzel elkeverve. Nem szabad túl hígra készíteni, kenhető sűrűségű legyen .

A tésztát a szokott módon nyújtjuk, töltjük, feltekerjük, sütőpapíros tepsibe helyezzük és 180 fokos előmelegített sütőben 30 perc alatt kisütjük, előtte lekenjük tojás sárgájával a tetejét.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések