Unokatestvérekkel

Jócskán elmaradva az írással, ebben a bejegyzésben sem "friss hírekkel" fogok szolgálni.

Július közepén 4 napot nálunk töltött a 3 unokatesó. Hosszas szervezés előzte meg, hogy találjunk néhány olyan egybefüggő napot, amikor épp egyik sincs táborban. De végül sikerült, eljöttek, és a az utolsó nap végére én személy szerint alig álltam a lábamon.:))

Forró napok voltak, így beiktattunk strandolást, egy szanazugi kiruccanást, hűsítő célzattal némi lányos csavargást -természetesen vásárlással egybekötve, esténként éjfélbe nyúló mozizást, melynek eredményeként én 3 este után elájultam, miközben az összes gyereke friss és aktív maradt. (De tényleg, az utolsó este -miután Zsombort lefektettem - beraktuk a kiválasztott filmet, mi Péterrel kb. 15 perc után tátott szájjal aludtunk, én amolyan félálomban, mert ötpercenként felriadtam arra, hogy Kata gurulva/gurgulázva kacag, Bence és Gergőke hangoskodnak, a nagylányok pedig csitítani próbálják őket, szóval az Alice Csodaországban nem hagyott bennem mély és maradandó nyomokat.)

A strandon









Szanazugban







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések