Fahéjas csiga Szafi süteménylisztjéből

Szafi  receptje volt a kiindulási alap, azt fahéjasítottam és alakítottam át kissé, amivel ugyan valamennyi makró emelkedett kis mértékben, de szerintem még így is bőven belefér a normába.



Fahéjas csigák

Hozzávalók 16 darab kisebb csiguszhoz:
Tészta
1 tojás
2 tojás fehérje
11 dkg langyos víz
3 dkg puha Szafi Fitt kókuszzsír
13 dkg Szafi Fitt süteményliszt
2 dkg darált útifű maghéj

Töltelék:
 2 tk (kb. 6 dkg) őrölt fahéj
1-1,5 dkg DW 1:4 édesítő
1-2 tk víz
1,5 dkg Szafi Fitt kókuszzsír
2 dkg Cocomas krém
3 g útifű maghéj

Az elkészítés módja annyiban változott az eredeti recepthez képest, hogy a tojást és a 2 fehérjét jó 1 percen át gépi habverővel kicsit habosítottam, majd ezt követően hozzákevertem a nedves alkotókat, végül pedig a lisztféléket. A töltelék elkészültéig hűtőbe raktam.

Utóbbihoz egyszerűen alaposan elkevertem mindent.

A tésztát 2 sütőpapír között kb. 3-4 mm vastagságúra nyújtottam.

Egyenletesen elkentem rajta a fahéjas masszát és minél szorosabban felcsavartam.



Kb. 1 centis darabokra vágtam és sütőpapírral bélelt tepsibe rakosgattam.


Végül 175 fokos előmelegített sütőben légkeresésen sütöttem, mint Szafi, de elég volt 20-25 perc, majdnem túl is sült.


Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/    



Egy csiga tápértéke:
- 54.6 kalória
-  1,65 gramm fehérje
-  2.95 gramm ch
- 4.1 gramm zsír



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések