Nyílt napok

Hétfőn és kedden az alsó tagozatos osztályokban nyílt tanítási órák voltak. Nagyon kíváncsi voltam, mindenképpen szerettem volna elmenni, legalább 1 órát megnézni, kis szervezés után ez sikerült is.

Hétfőn Apa nem tudott Zsombira vigyázni, ezért kénytelenek voltunk őt mélyvízbe dobni, bár a hétvégi gyermekfelügyelet némi bizakodásra adott okot. Jött a mama, hogy majd ő lesz vele. A dolog rosszul indult , mert 2 lépést tettem és hallottam, hogy már sír. Mindegy, nem fordultam vissza, mindkettőnk érdeke az, hogy az ilyen helyzeteket megszokja. Nem is sírt sokáig, de anyukám elbeszélése alapján folyamatosan keresett a másfél óra alatt és látványosan szenvedett.:))

Ekkor magyar órán vettem részt: nagyon aranyosak és ügyesek voltak, az egész osztály, de nagyon meg voltak illetődve és ez látszott is rajtuk (Kati néni szerint is). Az ismert mesékből szerepjátékokat adtak elő, tartalmat mondtak és olvastak. Menet közben kicsit izgultam, mert a múlt heti hiányzás alatt valamiért elkerülte a figyelmemet az egyik olvasmány, amit be kellett volna pótolnunk és Bence természetesen azzal kapcsolatos feladatot kapott, de végül is ügyesen megoldotta. Jó volt őt látni, de mintha nem is az én fiam volna...

Kedden matek órán voltam, ezen is nagyon izgult Bencus, de aktívabb volt és látszott, hogy ez a tárgy közelebb áll hozzá. Kíváncsi vagyok, mi lesz később...

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Nagyon ügyes! Remélem majd később is ilyen ügyi lesz.:):)

Népszerű bejegyzések