Perforált...

Szerencsére csak Bence egyik dobhártyája..((

Az úgy történt, hogy már a múlt héten említette néhányszor, hogy fáj a füle. Figyeltük, kérdezgettük, nyomogattuk, de hol fájt, hol nem, inkább úgy tűnt, hogy kellemetlen ugyan neki, de semmi komoly. Ennek ellenére pénteken Apa elvitte gégészhez, de sajnos a doktornő nem rendelt, és miután Bence azt mondta, hogy már nem érzékeny, hagytuk is a dolgot. A hétvége nagy részét a nővéreméknél töltötte, Katával együtt, ott sem panaszkodott. Sőt, nekem még tegnap sem mondott semmit.

Aztán jött az este/éjszaka. Megmondom őszintén, én annyira fáradt voltam, hogy a két kisebbel elaludtam, Apa még külön olvasott Bencének, legalábbis nekem ez az utolsó emlékem az éjszakáról. Ma reggel szólt apa, hogy este Bence fájlalta a jobb fülét, ő ott maradt vele, de 11-ig sem tudott elaludni, akkor adott neki fájdalomcsillapítót. A szokásos időben és módon elkezdtem ébresztgetni és szinte azonnal éreztem, hogy a füle nedves. Nem olyan volt, mint amikor kifejezettem folyik, de egyértelmű volt, hogy valami gond van. Úgyhogy irány a doki, aki megerősítette, hogy bizony már perforált is az ominózus dobhártya.

Szóval újabb kényszerpihenő, antibiotikummal és egyéb nyalánkságokkal turbósítva. Nem örülök.

Megjegyzések

Unknown üzenete…
sajnálom,jobbulást Bencének
Névtelen üzenete…
Jobbulást. Remélem hamar meggyógyul
Puszi
Dia üzenete…
Köszi!

Népszerű bejegyzések