Tökös lepény

Gondolkodtam, milyen nevet adjak ennek a fantasztikusan finom, egyszerű és laktató reggelinek, ami visszaadja a lényegét. No a névadás nem lett a legkifejezőbb, de az étel annál jobb.



Tökös lepény

Hozzávalók 1 darabhoz:
10 dkg cukkini vagy főzőtök
csipet só
1 mk friss citromlé
50 ml víz
4 dkg Szafi Free pizza lisztkeverék

A tökféleséget lereszeljük, sózzuk, majd pár perc után kicsavarjuk belőle a vizet.

Hozzákeverjük a többi alkotót. Ragacsos masszát kapunk.

Egy teflon palacsintasütőt választott zsiradékkal vékonyan kikenünk, én ehhez kalóriamentes olajspray-t használok, felforrósítjuk. A masszát egy fa vagy teflon kanál segítségével elsimogatjuk benne, kicsit macerás, mert ragacsos, de a tűzről lehúzva a serpenyőt menni fog.

Utána már semmi teendő, csak türelemmel ki kell sütni közepes lángon mindkét oldalát. Így fog kinézni:



Amivel én megtöltöttem: nyers vegyes zöldség, metélőhagymás totukrém (vagy zsírszegény túró, cottage cheese).

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/         







Megjegyzések

Unknown üzenete…
Diám,

Most sütöttem meg nagyon finom. Sütőben is süthető, és palacsinta lisztkeverékkel is.
Szuper lett :)

Puszillak: Szafi
Dia üzenete…
Szafi, imádom, napok óta ezt eszem valamilyen formában reggelire...hol édesen, hol sósan, hol pizza lisztkeverékkel, hol a palacsintával, hol cukkinivel/tökkel, hol anélkül...egyszerűen imádom. :)Puszi neked, mindent köszönök!

Népszerű bejegyzések