Spenótos palacsinta

Ehhez hasonlót is számolatlanul szoktam készíteni, sokféle verzióban, de itt most lemértem a mennyiségeket, így megosztom veletek, na meg szerintem annyira csodaszép színkombináció lett, hogy nektek is muszáj látnotok. :) Az ízorgiáról nem is beszélve...

Reggelire mehet mindkettő, de kisétkezésre is ideális szerintem, akkor 1 darab ideális.



Spenótos palacsinta

Hozzávalók 2 darabhoz:
5 dkg mosott bébispenót
ízlés szerint só
10 dkg hideg víz
5 dkg Szafi Free tekerhető palacsinta liszt

A hozzávalókat összeturmixoljuk, felforrósított palacsintasütőben 2 darab palacsintát sütünk a masszából a szokott módon.

A töltelék nálam ezúttal mustáros cukkinis tonhalkrém volt, amihez nemes egyszerűséggel egy doboz tahnalkonzervet elkevertem 1 közepes pucolt cukkinivel, ízlés szerinti sóval, borssal, citromlével és cukormentes  - paleolit - mustárral.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/   


A teljes -azaz 2 darab - adag tápanyagtartalma (töltelék nélkül):
- 178 kalória,
- 6 gramm fehérje,
- 34 ch gramm ch
- 1 gramm zsír

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések