Krétán jártunk-2.felvonás

A 2. nap hasonlóképpen telt, mint a megérkezésünk napja. délelőtt az idegenvezető jött a szállodába, tartott egy röpke előadást a szigetről, beszélt a kirándulási lehetőségekről. Utána ebédig a helyünkön maradtunk, majd alvás és kaja után irány a part. Menet közben vettünk kekszet uzsonnára, és estig pancsoltunk. Ekkor már Zsombor is bátrabb volt, ha bevittem a vízbe, nem volt ellene kifogása, bár annyira még nem is volt lelkes. Viszont a homokozást, a vödörben való "főzést" nagyon szerette művelni, a feje búbjáig sáros volt a dagonyázástól. Apa hatalmas gátakat épített nekik, gödröket ástak, amibe beleültek, szóval nagyon élvezték.

Fürdés és vacsora után ismét a parton sétáltunk, apukámék átjöttek hozzánk a szomszédos településről, velük töltöttük az estét. Zsombor -bár egyre tovább bírta-ezen az estén is elaludt a kocsiban, csak be kellett emelni az ágyba. Ezen az estén akadt egy kis plusz izgalom: Kata leállt megcsodálni valami növényt, amikor is hatalmas sikítással elugrott onnan, ordítva hozzám rohant, az ijedtség oka az volt, hogy ráugrott egy óriási sáska...:)))

Pénteken délelőtt a szokásos módon a helyünkön fürödtünk, majd a szieszta után taxiba ültünk és átmentünk Maliába, ahol a húgomék megszálltak. Ezen a tengerparti szakaszon még nagyobbak voltak a hullámok, de Heniéknek volt matracuk (ami mi balga módon itthon felejtettünk)és a gyerekek papával, Magdival és Henivel mókáztak a vízben.

Este a szokásos séta során különböző parókákat próbáltak a nagyok.