Mamáéknál jártunk

Péntek délután felkerekedtünk és a 36 fokos hőségben elindultunk Dudáti Mamáékhoz. Kicsit féltem, hogy fogják az utat bírni, különös tekintettel arra, hogy Zsombor az indulás előtt ébredt a 2 órás alvásából, vagyis garantáltan nem számíthattunk arra, hogy szunyókálni fog, de megint csalódtam a gyermekeimben. A két nagyobbról tudtam, hogy nem lesz gond, szeretnek utazni, de Zsombor elképesztett: 10 perc híján 2 órán keresztül egy nyikkanás nélkül ült az ülésében, szólt a zene (Halász Nuci néni, Gryllus), ő pedig rázta a fejét és a lábát. Enyhén muzikálisnak tűnik a kicsi...Megérkeztünk, a nagyok azonnal feltalálták magukat, Zsombi viszont most először volt a mamáéknál, ehhez képest ő sem bújt belém, hanem ment a tesók után. Este az elalvás kicsit nehezen ment, túl hangos volt Zsombornak a környék, ami igaz is.

Szombaton reggel mi apával és Zsomborral elintéztünk néhány dolgot, addig a többiek kimentek a Lupa-szigeten található nyaralóba. Mire mi kiértünk, Bence és Kata már a Dunában pancsoltak a mamával, ami őszintén szólva engem nem töltött el nagy lelkesedéssel, de hát annyira élvezték, így hagytam őket. Ott töltöttük a délutánt, de 5 körül elmenekültünk, mert iszonyatos mennyiségű szúnyog volt, halálra zabáltak minket, főleg Katust, akin leglább 50 csípés található.

Vasárnap délelőtt a férfi-részleg templomba ment, addig én játszótereztem a gyerkőcökkel. Ebéd után Zsombival hazajöttünk, a két nagyobb maradt, pénteken jönnek haza. Zsombor azóta hajtogatja, hogy "Tata, Nene, Mama", vagyis hogy a tesók mamánál maradtak, keresi őket állandóan, aztán konstatálja, hogy nincsenek itthon.:)Nekem is hiányoznak, de tudom, hogy remekül érzik magukat, mama rengeteg programot szervezett nekik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések