Vége...

A nyári szünetnek és Bence felhőtlen életének.Lehet, hogy kicsit túlmisztifikálom a dolgot, de komoly izgalom van bennem már napok óta emiatt. Bencén nem érzékeltem, egyedül ma, az évnyitóra menet mondta, hogy izgul kicsit. Nem akarom, hogy érezze rajtam, hogy aggódom, féltem őt, mert amúgy is érzékeny, stresszes típus. Bízom benne nagyon, abban, hogy sikeresen veszi az akadályokat, sok pozitív élménnyel. Szerencsére a tanító néni szuperjó, az én egykori osztályfőnököm, Kati néni, nagyon szerettem őt, szerintem Bence is fogja. És meglepő, de már rég alszik az én-amúgy bagoly-nagyfiam. Muszáj is, mert azt mondják, nagyon el fog fáradni az elején. Örülök annak is, hogy nem lesz egyedül, ott lesz a kis barátja, Dávid és még néhányan az ovis csoportból. Szóval holnap kezdődik a nagybetűs ÉLET!

Ma volt az évnyitó, képekben:
Úton az iskolába

Vonul az osztály

Dáviddal

Először az iskolapdban

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések