Begyulladva...

Alapvetően nem változott a helyzet tegnaphoz képest, leszámítva azt, hogy reggel óta nem tudtam letenni a kezemből, mert akkor azonnal ordított. Enyhe hőemelkedés, iszonyú taknyos orr és köhögés. Viszont ez a közérzetbeli rosszabbodás csak aggasztott annyira, hogy elvittem orvoshoz. Diagnózis: az orrától a hörgőkkel bezárólag útközben mindene gyulladásban van:((Kapott egy csomó tüneti szert és sajnos antibiotikumot is. Mikor hazaértünk, annyira nem lehetett vele bírni, sírt, csapkodott, hogy adtam neki Nurofent és letettem aludni, kb.1 perc alatt elájult. Nézte a füleit is, egyelőre negatív, de én elég pesszimista vagyok ez ügyben, tavaly is így indult a rémálom.

Megjegyzések

Reni üzenete…
sajnálom :(
remélem a füleivel nem kezdődik újra az ami tavaly. szoritok,hogy legalább az ne jöjjön vissza
Heni üzenete…
Remélem nem lesz semmi komolyabb baj.

Népszerű bejegyzések