Lázas

Dodóka lázas és nem nagyon eszik. Már reggel melegnek éreztem, de akkor még nem volt hőemelkedése sem. Tesómékhoz mentünk ma, betonozáshoz segíteni, remekül érezték magukat a gyerekek, a nagyok órabérért "segítettek", Zsombor rohangált, állatozott, locsolt, sarazott az óriási szélben. Az első gyanújel az volt, hogy 11-kor elaludt a kezemben és 2 teljes órát nyomta. Utána tök forró,volt és nem ért meglepetést, amikor 38,5 fokot mutatott a hőmérő. Sajnos nem volt lázcsillapító és még maradtunk egy ideig, így mikor hazaértünk 5 óra körül, már 39 fokos volt. Kapott egy Germicidet, de már mikor beadtam, akkor eszméltem, hogy neki már nem elég ez, ezért Peti gyorsan elment neki való kúpért. Nem is vitte le neki, sőt, kicsit tovább emelkedett, jött a fürdéssel egybekötött hűtőfürdő. Jól viselte és fürdés után már csak 38,3 fokot mértünk. A nagyok nővéremnél maradtak, nekem meg lent volt még egy kis dolgom, ezért lejöttünk és betettem a kicsit a Bence által szülinapi ajándékként választott fotelbe pihenni addig. Néhány perc múlva ránéztem, mert gyanús volt a csönd, hogy még nem mászott le és ez a kép fogadott:

Kisemberkém elájult, gyorsan felvittük, most alszik. Nem tudom, hogy csak a múlthét csütörtökön kapott oltás vagy esetleg valami betegség a ludas benne, de majd kiderül, ha hétfőn is lázas lesz, megnézetem. Remélem, jól fog aludni és holnap nyoma sem lesz a láznak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések