Cukkinis tonhalfasírt bazsalikomos paradicsommártogatóssal

Majdnem több időbe telt leírni az étel nevét, mint elkészíteni. :D Kicsit nagyobb mennyiségben, kiegészítve valami köretfélével, pl. diéta szerinti kenyérrel, kiváló ebéd is lehet, nálam utolsó étkezés a fotó szerint.



Cukkinis tonhalfasír bazsalikomos paradicsommártogatóssal

Hozzávalók (12 darab koronghoz):
1 doboz tonhalkonzerv, saját levében (ezt használtam)
fél cukkini só, kevés bors, őrölt pirospaprika
1 tojás
1 csapott mk fokhagymapor (ezt használtam)
2 csapott ek cassava gari (ezt használtam)

Natúr paradicsomsűrítmény, só, bors, ízlés szerint édesítő, citromlé, bazsalikom, kissé összeforralva

A fasírt hozzávalóit elkeverjük, ehhez a cukkinit lereszeljük. Kanállal vagy kézzel gombócot formálunk belőle, sütőpapíros tepsibe pakoljuk,kicsit ellapítjuk. Tetejét lefújtam olajsprayvel, ez akár el is hagyható és barnulásig sütöttem 180-190 fokon.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések