Fehérjés croissant

És nem csupán fehérjében gazdag, hanem glutén-, tej-, szója-és tojásmentes, zsírszegény, szénhidrátcsökkentett is...Az ötletet Julika fehérjés zsemléjéből vettem, de a kérés felém az volt, hogy legyen még jobban csökkentve a ch tartalom és élesztő se kerüljön bele. Ezért én újra a 3 lisztes verziómhoz fordultam, picit belenyúlva a receptbe.





Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/


Fehérjés croissant

Hozzávalók 8 darabhoz:
13 dkg Szafi Free világos puha lisztkeverék
4 dkg Szafi Reform kenyér-és péksütemény lisztkeverék
3 dkg Szafi Reform gluténmentes rostkeverék ch csökkentéshez
4 dkg Szafi Free natúr rizscsíra fehérjepor
6-7 gramm só
nagy csipet szódabikarbóna
2 gramm fokhagymapor (ezt használtam)
20 gramm almaecet (ezt használtam)
450 gramm víz

Külön elkeverjük a száraz és folyékony alkotókat, majd alaposan összedolgozzuk. Gyönyörűen összeáll a tészta, gyakorlatilag rögtön lehet vele dolgozni.

Nagy körlapot nyújtunk belőle, 8 cikkre vágjuk és feltekerjük.



Sütőpapíros tepsibe sorakoztatjuk, lekenjük paradicsommal elkevert vízzel és megszórjuk tetszőleges magvakkal.





200 fokra előmelegített sütőben 45-50 perc alatt elkészült (az én sütőm elég erős, lehet másnak rá kell húzni még pár percet).









A teljes adag tápanyagtartalma (a rászórt magvak nélkül)
- 713 kalória
- 48 gramm fehérje
- 106 gramm ch
- 5 gramm zsír

1 darabban :
- 89,1 kalória
- 6 gramm fehérje
- 13,25 gramm ch
- 0,625  gramm zsír


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések