Sós verziók az előző poszt frissítéseként

Jelentem, az ezt megelőző recept sós formában is működik, nem is akárhogyan. Biztosra akartam menni , ez magyarázza a sok formát- na meg nyakunkon az iskola, én meg ilyenkor már tankolok- , ráadásul hűvösebb is lett, így ezennel részemről megnyitom az iskolára való felkészülés időszakát. :D

Sok-sok sós finomság, natúron, töltve, szórva stb, ami közös: a tészta, aminek a jellemzőit korábban olvashattátok.





Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/

Sós verziók 

Hozzávalók: (nem írok darabszámokat, mert a bagettből inkább  4 nagyobbat célszerű sütni szerintem, de a kolbászos csónakok, virslik csavarmányok még a tésztát 6 részre osztva is jó nagyok lettek...)

24 dkg Szafi Free csökkentett rosttartalmú gluténmentes vegán lisztkeverék 
6 dkg Szafi Reform kenyér-és péksütemény lisztkeverék 
5-6 g só 
csipet aszkorbinsav (elhagyható) 
1 gramm szódabikarbóna  
fél csomag (kb. 3,5 gramm) porélesztő 
10 gramm almaecet (ezt használtam)
290 gramm víz 

formázáshoz kevés rostcsökkentett liszt 

Rá, bele meg amit csak szeretnénk. :)

A tészta pont úgy készül, mint ahogy az előző posztban leírtam, csak a fenti, picit módosított összetétellel.

Amiket én legyártottam:

Natúr bagett: jól fog jönni a sulis szendók elkészítéséhez. Formáztam, picit bevágtam a tetejüket, majd sütés előtt lefújtam olajspray-vel.



Magvas császárzsemle: ugyanaz, mint a bagett,, formázás és lefújás után megszórtam kevés lenmaggal.



Napraforgó: a formázásról fázisfotókat mutatok, amikor összeállt a csavart csík, akkor egyszerűn karikába tekertem, majd lekentem kevés paradicsomlé és víz keverékével, utána megszórtam napraforgóval.








Rácsos kocka: sonka és sajt került bele töltelékként, az alábbi módon: körlapot nyújtunk, 6 cikkelyre vágjuk. A széleket megpakoljuk a töltelékkel, a kimaradó részt a látható módon rácsozzuk, majd feltekerjük. Lekenjük vizezett paradicsommal és megszórjuk szezámmaggal.





Virslis csavart: 6 körlapból készültek, a látható módon. Lekenés után reszelt sajtot szórtam rájuk.






Kolbászos csónakok: ovális formából indulunk ki, ráhelyezzük a tölteléket, feltekerjük, és éles késsel középen elvágjuk, a keletkező résbe pedig rengeteg sajtot teszünk. :)


















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések