Gesztenyés tekercs

Útravalónak készült, féltem tőle kicsit, de nem volt rá okom. Szépen fel lehetett tekerni, nem tört meg, hűtés után a töltelék is elég volt és még ki sem folyt, az állaga is tökéletes lett. És jól bírta a többórás utat, sőt, még utána is élvezhető maradt. Ja, és persze rém könnyű az elkészítése.

Gesztenyés piskótatekercs

Hozzávalók:
6 tojás
6 ek eritrit
6 ek gesztenyeliszt

25 dkg natúr gesztenyemassza
ízlés szerinti édesítés
rum
2 dl hideg Cocomas vagy habtejszín

A tojásokból és a lisztből (amit én átszitáltam, mert úgy tapasztaltam, hogy a gesztenyeliszt hajlamos csomósodni) a megszokott módon piskótát készítünk. A sütőből kivéve a sütőpapíron hagyva egy konyharuha segítségével szorosan feltekerjük és kihűtjük.

A hideg kókuszkrémet/ tejszínt kemény habbá verjük, majd a töltelék többi hozzávalójával elegyítjük.

Ha a piskóta kihűlt, a krémmel megkenjük és feltekerjük, közben lehúzzuk róla a sütőpapírt.

A kép kicsit béna lett, nem voltak jók a fényviszonyok és rohanásban kattintottam.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések