Magyaros-cukkinis zabtörettel töltött gombafejek

Roppant egyszer, de nagyon finom ebédünk volt a minap. Gyönyörű, bár nem túl nagy méretű gombához jutottam, ennek ellenére a megtöltése mellett döntöttem.



Magyaros-cukkinis zabtörettel töltött gombafejek

Hozzávalók 2 főre
8-10 gombafej
5 dkg Szafi Free natúr zabtöret
cukkini 
só ízlés szerint
1-2 ek Szafi Reform magyaros krémes paprikás alappor
víz, citromlé, esetleg 1-2 tk növényi tejszín vagy habtejszín

A gombát megtisztítjuk a szokott módon. A zabtöretet elkészítjük, ezúttal én bő, sós vízben főztem meg és alaposan leszűrtem, nagyon jó lett így is.

A cukkinit (fél-1 darab, mérettől, illetve attól függ, mennyit szeretnénk benne) meghámozzuk, nagylyukú sajtreszelőn lereszeljük, picit állni hagyjuk

A zabtöretet összekeverjük a kicsavart cukkinivel. Hozzákeverjük a poralapot és annyi vízzel, citromlével, tejszínnel kikeverjük, amivel nagyon sűrű masszát kapunk.

Sütőtálat befújtam olajsprayvel, abba sorakoztatjuk a gombafejeket. Megpakoljuk a töltelékkel. Nekem maradt ki töltelékmassza, azt egyszerűen a gombák közé halmoztam a tálba, a képen nem szerepel, mert kevésbé mutatós, de természetesen az is elfogyasztásra került.

Előmelegített 190 fokos sütőben puhára, pirulásig sütjük.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések