Pizzatáska

A pizzaliszt a gyerek számára kissé túl fűszeres, a töltelék meg kívánt némi ch csökkentést, így a nagyon kedvelt virslis csónak mintájára megpróbáltam, működik- e a Free pizzaliszt keverése a ch csökkentő rosttal. Jelentem, tökéletesen és az erőteljes fűszerezésen is tompít.

Kicsit új formába öltöztettem a pizzás csigát (  bár ahogy látható, azok is készültek) és praktikus kis batyukba csomagoltam a pizzaszószt, a sajtot és a szalámit.



Pizzatáska

Hozzávalók 6 táskához:
15 dkg Szafi Free pizza lisztkeverék
5 dkg Szafi Reform gluténmentes rostkeverék ch csökkentéshez
3  gramm só
20 gramm almaecet
310 gramm langyos víz

A száraz és nedves alkotókat külön elkeverjük, majd vegyítjük. Rugalmas, jól kezelhető tésztát kapunk.

Tetszőlegesre formázzuk, alkalmas sima pizzás csigának is, egyéb formában is, de én most táskákat sütöttem belőle, az itt látható módon. A tésztasarkakat bevizeztem és úgy próbáltam rögzíteni egymáshoz, hogy lehetőség szerint ne nyíljon szét sütés közben.

Az enyémek kicsit sápadtak lettek, legközelebb lekenem őket vizezett paradicsompürével.





190 fokra előmelegített sütőben 36-38 perc alatt sültek ki.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések