Sütőben sült melegszendvics

A kenyeret én ebből a receptből sütöttem most, csak ropogós hajdinás kenyérliszttel,  de bármilyen kenyér alkalmas természetesen melegszendvicsnek.








Semmi extra dolog nincs ebben a fogásban, mindenféle feltéttel, húsosan, zöldségekkel, de sajttal, vegán módon stb. készítettem, hogy mindenki találjon kedvére valót.

Az egyedüli újdonság benne részemről, hogy az új Szafi Reform fűszeres paradicsomszósszal kentem le a szeleteket, tehát nem klasszikus melegszendvics krémet kutyultam (bár gondoltam rá, de végül az egyszerűbb megoldás mellett döntöttem) és erre pakolásztam mindenféle kiegészítőt, mintha pizzát készítettem volna.



Szóval a lényeg, hogy a szósz melegszendvics alapnak is alkalmas és kiváló. :) Aztán persze jól meg lehet öntözni a ketchuppel is. :D


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések