Balhé a rendelőben

Vasárnap elfogyott az antibiotikumom, ezzel egyidejűleg megint sokkal rosszabbul lettem, újra elkezdtem nagyon köhögni, ezért ma délelőtt az itthon lévő összes járulékommal együtt elmentem a háziorvosomhoz. Mikor beléptem a külső váróba, rögtön ki is fordultam onnan a tömeg láttán. Elmentünk boltba, majd újra bemerészkedtünk, nem lettek sokkal kevesebben, de csak maradtunk.

És innentől Zsomborom elvesztette a fejét. Így utólag sem tudom, mi ütött bele, de megállás nélkül, torkaszakadtából ordított, már öklendezett a sírástól, de nem hagyta abba. Iszonyú türelmesen próbáltam terelni (pedig ment fel bennem rendesen a pumpa), de nem sikerült. Soron kívül bejutottunk a sírása miatt, bent is hisztériázott, alig bírt az orvos megvizsgálni. Nagyon kellemetlen helyzet volt, egyrészt tényleg nem tudtam vele mit kezdeni, másrészt szépeket gondolhattak róla/rólunk, pláne, hogy alapjáraton nem egy hisztis gyerek. Hazáig sírt, itthon aztán megnyugodott, de hogy mi lehetett vele???

Én nem javultam, kaptam egy nagyon erős újabb antibiotikumot, külön felhívta a figyelmemet az orvos, hogy szokott panaszokat okozni...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések