Röntgenre megyek

A változatosság kedvéért, csak hogy ne unatkozzunk, ma reggel én mentem el újfent a háziorvosomhoz. A köhögésem így a 4.hétre csekély mértékben javult csak, a hangom olyan, mintha 10 ezer méter mélyről jönne, az orrom tele és már a hátam is fájdogál (bár ez utóbbi lehet, hogy csak az állandó köhögés okozta izomláz-szerű fájdalom, de akkor is zavar). Kaptam beutalót mellkas röntgenre, ha minden igaz, péntek reggel meg is ejtem a vizsgálatot. a doki negatívnak találta a tüdőt, de a biztonság kedvéért beutalt.

A fiúk elvannak, Zsombor nagyon hurutos és úgy néz ki, az antibiotikumtól megy a hasa, ilyen sem volt még, Bence rossz, mint az égedelem, alig bírok vele. Vagyis ő tökéletesen van.:))


Update: a mellkas röntgen eredménye negatív, tiszta a tüdőm, vagyis marad az a verzió, hogy makacs asztmatikus-allergiás jellegű hörghurut kínoz.

Megjegyzések

Lepkevár üzenete…
Szegény ti, azt már olvasni is sok, gyógyuljatok meg minél előbb!
Mia és Maja üzenete…
Remélem,rendben lesz minden.:)
Gyógyuljatok már meg,reméljük,a tavasz és a szép idő elűzi ezt a sok betegséget!:o
Puszika!

Népszerű bejegyzések