Kenyér -és péksütemény mánia

Ez a mánia kivételesen az enyém. Nem újkeletű, csak megint fellángolt.

Néhány hete ismét kitettem a pult állandó tartozékának a kenyérsütőmet. Rögtön rá kellett döbbennem, hogy a gumitömítés végleg megadta magát, így még aznap elszalasztottam Apát egy új gépezetért. Kicsit többet áldoztunk rá és egy picivel komolyabb gépet választottunk, mint az előző, igaz, arra sem lehet panaszunk, mert közel 5 évig bírta a gyűrődést.

Szóval új gép kitéve, én pedig elkezdtem a próbálgatást. Néhány hét és napi szinten való használat után azt mondhatom, hogy megérte, szebb, finomabb, lazább stb. kenyereket készítek vele, mint a korábbival. Már ha a gépben sütöm, mert az is gyakran előfordul, hogy csak dagasztásra és esetleg kelesztésre használom, a kenyeret pedig sütőben készítem el. Egyébként is sokszor alkalmazom ezt a funkciót, mert sokféle péksüteménnyel próbálkozom.

Természetesen én is lelkes olvasója vagyok Limarának, sokféle ötletet vettem már tőle, amit ezúton is köszönök. Mint ahogy a mai napon is, amikor ezt a csodálatos kiflit próbáltam ki. Nagyon finom, nekem ízlik, remélem, délután a manók is ekként fognak vélekedni.



Megjegyzések

Limara üzenete…
Gyönyörű kiflik! :)) Remélem a manóknak is tetszeni fognak! Köszönöm, hogy kipróbáltad! :))
Dia üzenete…
Én köszönöm, hogy ezt a csodálatos blogot megismerhettem!

Népszerű bejegyzések