Karácsonyi ötletelő 2. - Kata

Tulajdonképpen még neki sem olyan nehéz a megfelelő ajándékot megtalálni. Szeret olvasni, rajzolni, bárhová megyünk, hozza magával a kis füzetkéit és firkálgat, írogat bele. Szokott még babázni és persze a playmobil játékok is rendre előkerülnek. Na meg a mindenféle apró mütyürrel való játék, amivel engem néha az őrületbe tud kergetni.:)

Az alkotás jegyében vettem a listára ezt az Aquabeads készletet. Már van egy ilyen készlete, sikert is aratott, de elfogytak a gyöngyök és végül arra jutottam, hogy nem csupán utántöltőt fog kapni, hanem egy új, sablonokkal teli készletet.

Mostanában mindenhová különféle szmájlikat rajzol, én meg megtaláltam ezt a jópofa dekorációs készletet.

Ezzel a hercegnős mandalarajzolóval is szemezgetek, lehet, hogy befutó lesz.

A különféle playmobil játékok egyelőre töretlen népszerűségnek örvendenek nála. Ráadásul ebben az évben kiadták a vakáció elnevezésű szériát is, ebben a nyári lak a kedvére való lehet, egyúttal kiegészíti az a lakókocsi, amit Dodó fog kapni. Így majd tudnak együtt is játszani, akár...

Ha már playmobil és karácsony, akkor nála biztos siker ez a karácsonyi nappali, valamint ez a mikulásos kicsi készlet.

A babázás és a mütyürkézés a Polly Pocket babákban kapcsolódik össze, ezért ezt a Polly divatos készletet meg fogja találni a fa alatt.

A társasjátékok terén is bőséges a választék, csak győzze az ember.
A Zingo biztos befutó és a számolós változat is nagyon esélyes.

Ez a Noés-s logikai játék szintén előkelő helyet foglal el a képzeletbeli listámon.

Szintén már korábban beszereztem a Thinkfuntól ezt a hídépítő játékot, most ez is a fa alá fog kerülni.

Mivel most kicsit komolyabban elkezdte tanulni az angol nyelvet, ez a szójáték is felkerült a listára.

A Kajacsata. szintén nagyon megtetszett, szerintem ez is osztatlan sikert aratna.



Aztán már megvettem a néhány hiányzó logico feladatlapot, ugyan nem mindennap kerülnek elő, de hullámokban még szívesen tanulnak velük.

És szeretne egy karórát is, ebben a vonatkozásban még nem néztem körül, így konkrét elkpzelésem sincs.

Megjegyzések

kikocs üzenete…
Ha playmobilban, legoban gondolkozol, www.kockajatek.hu használt és új is van, és nagycsaládosoknak van kedvezmény is :) Barátnőméké a bolt, maximálisan megbízhatóak! :)
Dia üzenete…
Köszi az ötletet, be fogok nézni!

Népszerű bejegyzések