A nagy kaland

Megkezdődött, az ötfős csapat úton van a repülőtér felé. Kicsit mindenki izgul, ki ezért, ki azért, de nagy várakozás előzte meg az utazást, főleg a két kiskorú részéről.

Mi, az itthon maradottak pedig egy igazi csajos hétvégét szerveztünk (Dodó még nem tétel ebben a korban :D), lesz barátnőkkel bulizás és pizsiparti a mai napon, holnap pedig egy másik barátnővel maratoni játszás.

És hogy valami kicsike élmény nekem is jussék, tegnap este moziztam egyet.


Kiegészítés: néhány perce leszálltak Amszterdamban, én idegesebb vagyok így, itthon, mint ha mentem volna. És ma vár még rájuk egy repülőút. A gyomrom kőből van, soha nem volt még ilyen messze tőlem kis családom egy része...

Megjegyzések

Lepkevár üzenete…
Dia, biztos NAGYON jó érzik magukat, hatalmas élmény lehet nekik, főleg Bencének! Az aggodalmadat felettébb átérzem, én is mindig ezt érzem, amikor otthon maradok.

Népszerű bejegyzések