Karácsonyi ötletelő 3. - Bence

Nagyfiunknak a legnehezebb ajándékot találni. Most az ő nagyszabású ajándéka egyébként is a jövő heti utazás lesz, de mellé szeretnék valamilyen tárgyiasult formát öltött meglepetést is.:)

Foci-kiegészítők bármikor jöhetnek, lévén fogyóeszközök. Különösen a sportszár, amiből egyébként is kell a váltás, egy szép zöldnek nagyon örülne a meglévőek mellé.

És akkor ott van még egy új iskolatáska. Sajnos részben kényszer, hogy kapjon egy újat, de akkor már egy kicsit nagyfiúsabb hátitáskára gondoltam, búcsút intve a klasszikus téglalap alakú kisiskolás hátitáskának.


Neki való logikai, illtve társasjátékokat is keresgéltem, találtam is néhány tetszetőset:

Mindenekelőtt a foci-imádat jegyében tettem listára a Döntőt.

De tetszik a Pentago is.

Sakkozni tudó, illetve sakkot kedvelő gyerkőcöknek jó választás lehet ez az Egyszemélyes sakk.

A Gobblet nevű játékról csupa jókat hallottam, biztos befutó.

Ezzel a labirintusos játékkal már szemezgetek egy ideje, van más jellegű itthon, de abból ő már kinőtt, viszont anno nagyon kedvelte.

Ez az építőjáték is el van már rejtve, valósszínűleg karácsonyra meg is kapja majd.

Végre egy izgalmasnak tűnő magyar játék.

Ezt az országunkról szerzett ismeretekre épülő kvízjátékot is a listámra tettem, annak ellenére, hogy kicsit idősebbeknek ajánlják.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések