Crossfit és futás, én változatlanul így szeretlek

Szombaton sok történés volt: jótékonysági félmaraton futása, amit én magam "csak" váltóban abszolváltam, de az élmény, amit nyújtott, megfizethetetlen volt, már ezért megérte, az csak hab a tortán, hogy abszolút egyéni csúccsal, életem legjobb eredményével futottam le.

Ezt követően este szülinapi partin vettünk részt, "edzőbá'm" vezényletével, végtére is az ő sportklubjának a születésnapját ünnepeltük. Jó móka volt, a futás utáni kellemes fáradtság állapotában remekül éreztük magunkat. :)) Én voltam a tortasütő, természetesen mindkettő paleosra kerekedett.

Igaz, ért egy kis sokkhatás is, amikor azt feltételezték rólam, hogy egy 20 éves fiatal hölgy anyukája vagyok...Aztán onnan közelítettem meg a problematikát, hogy nem én látszom a tényleges koromnál idősebbnek, hanem ő néz ki sokkal fiatalabbnak. :)))

                                      








                                                      És végezetül: cf előtt és mostanság...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések