Újhagymás-karfiolos tonhalkorongok

Én ebédre ettem, de szerintem vacsorának is beilleszthető, a megfelelő körettel.




Újhagymás-karfiolos tonhalkorongok

Hozzávalók:
1 doboz tonhalkonzerv, saját lében  (ezt használtam)
2 szál újhagyma
2-3 nagyobb rózsa karfiol
ízlés szerint plusz só
ha szükséges, némi víz
1-2 púpozott ek cassava gari (ezt használtam)
1-2 púpozott ek Szafi Fitt sütőliszt

A tisztított hagymát és karfiolt daraboljuk, majd nyersen turmixoljuk a tonhallal (levével együtt), ha nehezen viszi a gép, adhatunk hozzá óvatosan kevés vizet. Kanállal hozzákeverjük a száazalkotókat, laza, de akár kézzel is formázható masszát kell kapnunk.

Ebből kanállal vagy kézzel golyókat, korongokat stb. pakolunk sütőpapírra, majd 180 fokon szép barnára sütjük őket. Én előtte lefújtam olajspray-vel őket.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/         




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések