Almás félholdak

Egy újabb kísérlet eredményei láthatjátok ezúttal. Szuperjó paraméterek, kezelhető tészta, mellékízmentes péksüti...



Almás félholdak

Hozzávalók 18 darabhoz:
18 dkg Szafi Free kenyérliszt
12 dkg Szafi Fitt édes nyújtható liszt
csipet só
300 ml langyos víz
10 g almaecet  (ezt használtam) vagy frissen facsart citromlé
1 tk vaníliaaroma
1 mk szárított citromhéj

nyújtáshoz kevés bambuszrostliszt

Töltelék. kevés pirított dió és párolt, reszelt alma, de bármi lehet.

Külön elkeverjük a száraz és a nedves alkotókat, majd egybegyúrjuk. Ruganyos, jól kezelhető tésztát kapunk, amit tetszőleges méretűre, formára vágva megtöltünk a választott töltelékkel. Én ehhez most nagyobb korongokat szaggattam egy pohár segítségével, abba aprított diót és párolt, kihűtött almatölteléket helyeztem. Félbehajtottam, a széleit lenyomtam és villával megmintáztam.

Sütőpapíros tepsiben 180 fokra előmelegített sütőben sültek 28-30 percig, sütés előtt lefújtam olajjal (vagy lekenjük olvasztott kókuszzsírral) és 3 helyen hústűvel megszúrtam.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/ 




A tészta tápanyagtartalma töltelék nélkül:

-539 kalória
- 17 gramm fehérje
- 70 gramm ch
- 6 gramm zsír

1 darabban:
- 30 kalória
- 1 gramm fehérje
- 3,9 gramm ch
- 0,35 gramm zsír

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések