Cukkinis-metélőhagymás túrós gőzgombóc

A minap Szafinál láttam egy túrós édes gőzgombóc receptet, ami elindította nálam a lavinát. Szuper, mert gyorsan készen van, magas a fehérjetartalma, egyszerű, gyakorlatilag bármikor ehető. Kipróbáltam recepthűen, nagyon finom, de mivel én  -főleg reggel - sósszájú vagyok, kattogtam, miként legyen tovább. Hát ez lett a vége.



Cukkinis-metélőhagymás túrós gőzgombóc

Hozzávalók egy kiadós adaghoz:
8 dkg cukkini (tisztított mennyiség)
1 nagy csipet só
1 tk szárított metélőhagyma
0,5 dl víz
10 dkg zsírszegény túró vagy totu
1 tojás
3 dkg Szafi Fitt sütőliszt
1 dkg Szafi Fitt ch csökkentő liszt

A cukkinit nagylyukú sajtreszelőn lereszeljük, majd hozzáadunk minden egyebet, utoljára a lisztet.

Egy alkalmas kerámia edénybe öntjük a masszát, amit én előzőleg, a biztonság érdekében, kifújtam Ez Coat olajspray-vel. 800 watton, 5-7 perc alatt elkészül a mikrohullámú sütőben.


Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/  



A teljes adag  tápértéke (zöldségek nélkül), túróval:
- 282 kalória
- 26 gramm fehérje
-19 gramm ch
- 11 gramm zsír


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések