Kínai zöldséges csicseriborsó

Bár nem vagyunk nagy húsfogyasztók egyébként sem, most az ünnepek után vágyunk a mentes fogásokra. Ennek jegyében született meg ez a kínai jellegű nagyon finom főétel.


Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/


Kínai zöldséges csicseriborsó 

Hozzávalók:
kb. 30-35 dkg konzerv (azaz főtt) csicseriborsó
ízlés szerinti zöldségek (nálam Lidl kínai mixből egy fél csomag)
fél csomag Szafi Reform kínai édes-savanyú poralap 
70 gramm paradicsompüré
1dl víz

A jelen esetben fagyasztott zöldségeket megpároltam, majd hozzáadtam a csicseriborsót, pár percig együtt pirítottam őket. A poralapot elkevertem a v ízzel és a paradicsommal, tettem hozzá még egy csipet négyszeres erejű édesítőt, majd hozzáöntöttem a zöldségekhez és 5 perc alatt besűrítettem.

Ennyi az egész. :)

Szafi Free tésztával tálaltam. http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2016/08/hazi-glutenmentes-tojasmentes-teszta.html




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések