Omlós magvas rudak

Ez a szuper recept nem az én érdemem, hanem Péterné Károlyi Zsuzsié, akinek az instagramján láttam meg az ő pokoli guszta, magvakkal szórt kockáit. Zsombikám segítségével meg is sütöttük és még fogjuk is sokszor.



Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/

Omlós magvas rudak

Hozzávalók:
1 tojás
1 tojás sárgája
18 dkg kókuszolaj (ezt használtam)
1 csapott ek só
1 csapott tk szódabikarbóna
10 dkg édesburgonya liszt (ezt használtam)
10 dkg kölesliszt (ezt használtam)
15 dkg zsírtalanított mandulaliszt (ezt használtam)
5 dkg zabpehelyliszt (ezt használtam)
annyi totukrém vagy tejfogyasztóknak tejföl, hogy összeálljon a tészta

A a puhább, de nem folyós olajat elmorzsoljuk a lisztekkel, egyéb száraz alkotókkal, majd hozzáadjuk a többi. Gyors mozdulatokkal összegyúrjuk és hűvös helyen pihentetjük.

Ezt követően nyújtjuk, formára vágjuk (nálunk rudak születtek, nem falatnyi kockák), sütőpapíros tepsibe sorakoztatjuk, lekenjük tojásfehérjével, megszúrjuk sajttal/magvakkal (Zsombor kicsit túltolta :D ) és 170 fokos előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt kisütjük. Mennyei finom. :)






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések