Egészségügyi helyzetjelentés

Bence:köszöni szépen, jól van. Egy-egy köhintés, de alapvetően egészséges, egyelőre elkerülte mindenféle nyavalya. Remélem, ez így is marad.
Kata: több, mint 2 hét kihagyás után tegnap ment először oviba. Jó döntés volt, hogy ráhúztunk plusz egy hetet és nem mentünk hamarabb, habár Annanéni már korábban engedte volna. Sikerült rendesen kikúrálnunk, elmúlt a köhögés, nem folyik az orra. Várta már nagyon, hogy találkozhasson a kis pajtásaival.
Zsombor:kissé fásultan vetem tudomásul pénteken, amikor elvittem orvoshoz, hogy újfent torokgyulladása van, meg felső-légúti hurutja. Persze kapott gyógyszert, 4-5 héten belül ez a 4.antibiotikum, ami szed. Nem túl örömteli...:(( Biztos ennek is betudható, hogy alig eszik, de épp ezért aggódom, tönkre megy a pocija a sok ab-tól. Még hörög és köhög, szóval a javulás nem túl látványos.
Péterapa:talán kijelenthetjük, hogy a 3 adag ab. megoldotta a problémáját. Most jól van, 2 hete elkezdtem tömni bele a multivitamint is, hátha megússza az egyéb betegségeket.
Én: engem ezidáig (lekopogom) a légúti betegségek elkerültek. A kezem nagyjából rendbe jött, bár tegnap vettem észre, hogy valószínűleg a körmöm le fog esni.

És végül H1N1: meghoztuk a döntést. Ami kicsit felemás, mert Apával nem teljesen egyezik a véleményünk. Az eddigi határozott nem-et felváltotta (persze egy csomó hiteles forrásból, embertől való tájékozódást követően) az igen. Vagyis én magamat beoltatom, Apa magát nem (de még puhítom, csak a gyerekekre való tekintettel). A két nagyobb gyerkőc megkapja az oltást, a kicsi nem. Oltóanyag jelenleg nincs Annanéninél, hétfőn lehet leghamarabb érdeklődni ez ügyben. Ami kérés, hogy csak a H1N1 ellenit kapják-e meg vagy a szezonálisat is. Én mindkettőt, sőt anyukámat is rávettem az oltásra. Holnap viszem kontrollra Zsombor, egyeztetünk a dokinéninkkel, hogy mindkettőt kapják-e.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések